27 Nisan 2012 Cuma

[Dostluk Girdabi] - Biscolata Erkeği ve Topluma olan etkisi

 

 
  "Merhaba ben eduardo ispanyolum, hobilerim kumsalda koşmak, kaslarımla oynamak ve rüzgarda danseden kaslı füchudumla boygöstermektir. Sizin için yaptığım biscolata mood u olan gaslıvuchut artık tüm marketlerde. Alınız çünkü ben kaslıyım seksi ve bla bla bla" 

     Ne len bu ! Yok şimdi ben göbekli kassız vucudlu inceden atletik bir mehmet olarak kınıyorum efenim boyle reklamları. Alttarafı cukulota alcam olm ben siz bana kaslı kaslı adam gösteriyorsunuz tiksindim cukulotadan. Gerci hedef tüketici ben değilim tabi bankada çalışan deniz, sekreter ayşe ve yalnızlığını evde televizyon karşısında dondurma ve cukulota yiyerek geçiren selin gibiler.

 bakınız mehmet; 

       bakınız tipik bir biscolata erkeği;

      Enrico'na senin neyse Şimdi bende selin olsam panda kılıklı mehmetin yaptığı çukulota yerine biscolata erkeğinin çukulatasını alırım. Ama bunun topluma etkileri nedir? Neden mahalledeki teyzelerimizde bu çılgınlığın içine girdi? Biscolatanın üzerine yanında erkek verilmiyor ibaresi yazmadıkça nice selinler ayşeler bu çukulatının peşinde koşacaktır eminim. Şunu bilirim yıllarca türk kızı girsin rus kızı gelsin mottosunda yaşayan yurdum anadolu gençlerine bir tokat niteliğinde cevaptır biscolata erkeği.

 bakınız mahalledeki teyze ve piscolata erkeği;


 

__._,_.___
Recent Activity:
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder