29 Eylül 2009 Salı

[Dostluk Girdabi] - fikralar

 

Kaynana olmak sanattır...

Genç bir çocuk heyecanla annesine gelir ve aşık olduğunu, evlenmek istedigini ve tanıştırmak istedigini söyler.

Ama sadece eglence olsun diye eve 3 kız getirecegini ve annesinin evleneceği kızı tahmin etmesini ister.

Ertesi gün 3 güzel kızla eve gelir.

Otururlar, bir süre sohbet ederler... Bir süre sonra çocuk heyecanla annesine sorar:


'- Tahmin ettin mi'
diye.

Anne duraksamadan cevap verir:


'- Ortadaki kızılsaçlı.'


Oğlan hayretle annesine sorar: '- İnanılmaz, nasıl bildin?..'

Anne cevap verir:

'- Bir tek ondan hoşlanmadım...'

*****

 

 
Kadınlara şaka yapmaya gelmez...


Kadının bir süreliğine iş seyahati için İngiltere'ye gitmesi gerekmektedir.

Kocası eşini havaalanına kadar götürür.

Kadın:

'- Teşekkür ederim kocacığım, senin için İngiltere'den ne getirmemi istersin?'
diye sorar.

Adam güler ve yanıtlar:

'- Bir İngiliz kızı istiyorum hayatım...'


Kadın sessiz bir şekilde kocasından ayrılır ve yola çıkar.

2 hafta sonra adam karısını tekrar havaalanından almaya gider ve sorar:

'- Hayatım gezin nasıldı?'


Kadın:
-'Teşekkur ederim hayatım çok güzeldi.'


Adam:

-'Peki hediyem nerede?'


Kadın:

-'Ne hediyesi?'


Adam:

-'Hani bir İngiliz kız istemiştim ya...'


Kadın:
-'Haa hatırladım, evet elimden geleni yaptım, şimdi biraz beklememiz lazım kız olup olmayacağını görmek için!!!'

 *****
 
 
 
 

Geçim dünyası...


Cinayet davasının sanığı olan kiralık katil, deliller karşısında suçunu kabul eder.

Hakim sorar:


- Neden işledin bu cinayeti?


- Para için öldürdüm hakim bey!


- Peki kaç lira aldın?


- 5 bin YTL hakim bey!


- Yahu sen ne biçim adamsın! 5 milyar için adam öldürülür mü?


Kiralık katil, boynunu büker :

- Ne yaparsınız hakim bey! Üç ordan beş burdan geçinip gidiyoruz....

 
*****

 
 

Boşanma sebebi


Adam, boşanma davası için yargıcın karşısına çıkmış ve şikayetlerini
anlatmaya başlamıştır:


- 'Karım üç yıldan beri ne bulursa bana fırlatıyor hakim bey!..'


Hakim adamın bu şikayetinden sonra hemen sözünü kesip merakla sorar:

- 'Be adam, o zaman bu davayı açmak için niye üç yıl bekledin?'


Adam büyük bir saflık içinde cevap verir:

- 'Hakim bey, çünkü artık isabet ettirmeye başladı.'

 
*****

 
 

Bush ve Powell


Başkan Bush ve Colin Powell bir barda oturuyorlarmis. İçeri bir adam girmis; onları görünce yanlarına gitmiş:

'- Sizi görmek büyük bir onur. Ne yapıyorsunuz burada?'


'- İran operasyonunu planlıyoruz'
demiş Bush.

'- Gerçekten mi? Peki neler olacak İran'da?'


Bush: '- Bu kez birkaç milyon İranlı ve iri göğüsleri olan bir sarışın öldüreceğiz'
diye cevap vermiş.
< BR>
'Bir sarışın mı? Öldürmek mi? Neden büyük göğüslü bir sarışın öldüreceksiniz?'diye bağırmış adam şaşkınlıkla...

Bush, Powell'a dönmüş:


'- Gördün mü bak, ben sana söylemiştim, 17 milyon İranlı kimsenin umurunda değil diye.'

 
*****

 
 
 

 
 Berber ve Adam

Adam en yoğun saattte berbere girip sorar:


'- Ne zaman bana sıra gelir?'


Berber, '- İki saat sonra' der.

Adam çıkar, gider. Üç gün sonra aynı adam berbere girip sorar:


'- Ne zaman bana sıra gelir?'


Berber, '- Bir buçuk saat kadar' der...

Adam çıkar, gider. Bir hafta sonra yine aynı manzara:


'- Ne zaman bana sıra gelir?'


Berber: '- En az bir saat.'

Adam çıkar, gider. Son seferinde berber dayanamaz. Adamın ardından çırağını gönderir:


'- Bak bakalım bu herif nereye gidiyor?'


Bir süre sonra çırak döner:

'- Adamı izledim usta.'


Berber merakla sorar: '- Eeee, nereye gidiyor buradan çıkınca?..'

Çırak Ali, yanıt verir:


'- Sizin eve usta!..'






Benzerlik


İki emekli parkta güvercinlere yem atıyorlarmış.

Birincisi: '- Şu güvercinlere ne zaman yem atsam siyaset adamlarımızı hatırlıyorum' demiş.

Diğeri '- Neden?' diye sorunca eklemiş:


'- Yerde dolaşırlarken elimizden yiyorlar.. Havalanınca da kafamıza ediyorlar...'




Her Bi KONU Burada
http://www.herbiKONU.com

__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart g�nderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri d�nme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta g�nderiniz.
2 - G�ndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine �zen g�steriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli g�nderiler yayinlanmayacaktir.
4 - G�nderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina �zen g�steriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk g�nderene aittir. Elestirilerinizi lutfen g�nderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha �nce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder