13 Temmuz 2010 Salı

[Dostluk Girdabi] - DUYGU | Askerleri Emrinizde Olmalı... [1 Attachment]

 
[Attachment(s) from =?UTF-8?B?IOKZpSBNYXppIC4uLg==?= included below]




Duygu Askerleri Emrinizde Olmalı
 

İleriye doğru atmış olduğumuz her adımda geçmişin izlerini üzerimizde taşıdıkça, yaşadıklarımızın sorumluluğunu almayınca bir adım ileri iki adım geri hareket ederiz. Aslında ilerlediğimizi sanıp olduğumuz yerde dönüp dururuz, kaybolmuşuzdur. Yaşanan tüm deneyimlere aynı şekilde bakıp aynı davranış şekillerinde bulunduğumuz müddetçe bu devam eder durur.

Bu ay kendimizle yüzleşelim. İlerleyebilmek, büyümek ve hedeflerinizi gerçekleştirmek için kendinizle yüzleşmeniz gerekiyor. Aynanın karşısına geçin ve kendinize bakın. Gözlerinizin içine bakın. Şu an yaşamış olduğunuz hayat gerçekten arzuladığınız bir hayat mı? Hak ettiğinizi düşündüğünüz , kendiniz için uygun gördüğünüz hayat mı? Sorun kendinize hayatımdan ne kadar memnunum ne kadar mutluyum diye? Nasıl bir hayat yaşıyorum, neredeydim nerelere geldim neler yaptım, bir daha aynı yaşamı yaşamam gerekse nasıl davranırdım? Daha önceki yazılarımda hep anlattım artık hepimiz aileye, insanlara yaşanan tüm deneyimlere saygı duyulması gerektiğini, inançsızlığın, korkuların en büyük engellerimiz olduğunu biliyoruz. Biliyoruz ama uygulayamıyoruz. Nedeni ise geçmişimizde hepimizin yapmış olduğu davranış biçimleri ile gelen suçluluk duygusu yada bizde bırakmış olduğu izler ile geleceğe adım atmamız. Bugüne kadar yaşamış olduğumuz hayatta bilerek veya bilmeyerek yapmış olduğumuz seçimlerimizin sorumluluğunu almadan başkalarını suçlama ihtiyacımız. Nedense tam olarak hiç kimse ben seçtim ve yaptım diyemeyecek kadar cesaret gösteremiyor. Ne kadar başkalarını, yaşamı suçlasak ta kızsak ta içten içe biliyoruz ki tüm kızgınlığımız, öfkemiz sadece kendimize. Hayatımızın sorumluluğunu almadan başkalarını suçlamak ise bizim kaçış noktamız. İçimizde biriken öfke, sadece kendime duymuş olduğum öfke. Yaşam içindeki davranışlarımı ve duygularımı seçimlerimi onaylamadığım için bende oluşan her an patlamaya hazır olan bir bomba.

İşte bu ay yaşamımızın sorumluluğunu alarak tüm yaptıklarımızla, yaşadıklarımızla, duygularımızla yüzleşeceğiz. Kendimizden kaçmayı bırakarak özgürleşeceğiz yaşam içinde.. Red ettiğimiz herşey her zaman karşımıza çıkmaya devam eder. İçimizdeki duygular ve yaşanan tüm deneyimlerde bunun gibidir. Sadece kabul edilmeye,yaşanan her şeye sevgiyle bakılmaya ihtiyacı vardır.

İçimizdeki tüm parçalarımızı olduğu gibi sevgiyle kabul edersek o zaman bu parçalar bizim isteğimiz doğrultusunda yani seçimlerimiz ile birlikte hareket eder ve hepimiz aynı yöne yani hedefimize doğru rahatlıkla ilerleriz.Yoksa öfkeli, kızgın, intikamcı, suçlayan, güvensiz yanlarım, ya benim hayatımda ben ileri giderken, beni geriye çekecek yada en sevdiğim insanların içinden bana seslenerek yine kendini hatırlatacak.Bunlardan kaçtıkça hayat boyu peşimden gelecek.Olumlu ve olumsuz duyguları ile insan bir bütündür. Bir insan ancak kendi içinde bütün olursa yaşamdaki bütünün de tam olarak bir parçası olabilir.

Şöyle düşünün siz duygularınızla, korkularınızla,düşüncelerinizle bir ordusunuz, bunlar birer asker. General sizsiniz. Askerler generalin emrine uymak zorunda.General durumu tam olarak anlattığında ve yönetimi eline aldığında isyan çıkmaz. Askerler tek hizada sıraya girer ve emirleri uygular. Tüm sorumluluk general’dedir, yani sizde.

Duygularınızı, düşüncelerinizi oluşturan askerler emrinizde olmalı. Size itaat etmelerini istiyorsanız onları da olduğu gibi kabul etmeli dengede olmalarına yardım etmelisiniz.

Şimdi aynanın karşısında oturun, yaşamınızla yüzleşmeye başlayın. Neler yaptınız? duygularınız neydi? Bunların tam olarak sorumluluğunu alırsak, suçlanacak ne bir kimse nede suçlayacak bir yaşam buluruz. Tüm sorumluluk bende demek ve en önemlisi kendimize yaşatmış olduğumuz tüm bu durumlardan dolayı kendimizden özür dilemek kendimizi affetmek, sonrada arzumuz isteğimiz doğrultusunda adım atmak, yaşam içinde daha rahat ve huzurlu olmamızı sağlayacak…


__._,_.___

Attachment(s) from =?UTF-8?B?IOKZpSBNYXppIC4uLg==?=

1 of 1 File(s)

Recent Activity:
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Hobbies & Activities Zone: Find others who share your passions! Explore new interests.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder