18 Haziran 2009 Perşembe

[Dostluk Girdabi] - ESKILER BIZDEN KURNAZ




" Herşeyi ben bilirim " deyip de kendinizi kandırmayın
Kimse de kimseyi kandırmasın, eskiler bizden kurnazzz biginizeeee...?
 
 
Mehmet ile Handan öğrenci olup, aynı evi paylaşmaktadırlar.
Birgün Handan ve Mehmet, Mehmet'in annesini yemeğe davet ederler.
Mehmet'in annesi akşam yemeği süresince Handan'ı uzun uzun süzer ve aslında
Handan'ın çok alımlı ve güzel bir kız olduğunu, acaba aralarında ev
arkadaşlığından daha ileri bir boyutta bir ilişkinin mevcut
olup,olmadığını merak eder.
Aklını okumuşcasına Mehmet annesine derki:
Ne düşündüğünü biliyorum ama emin ol ki sadece ev arkadaşıyız,
ötesi yok. Akşam yemeğinden sonra Mehmetin annesi evine döner.,
Aradan bir iki gün sonra Handan der ki:
Mehmet, annen bize yemeğe geldiğinden berigümüş çorba kasesini bulamıyorum.
 
Mehmet yanıtlar: Annemin almıs olabileceğini tahmin etmiyorum ama ben yine de kendisine bir mektup yazayım.
 

Oturur ve yazar:

Anneciğim, gümüş çorba kasesini sen aldın

demiyorum, ama almadın da demiyorum. Fakat konu şu ki: Sen bize
yemeğe geldiğinden beri gümüş çorba  kasesi kayıp.
Sevgiler oğlun Mehmet.
 
Bir hafta sonra Mehmet'in annesinden mektup gelir:
 
Sevgili oğlum:
Handanla yatıyorsun demiyorum, ama yatmıyorsun da demiyorum. Fakat
konu şu ki: Handan kendi yatağında yatıyor olsaydı, gümüş  çorba kasesini
çoktan bulmuş olurdu.

Sevgilerle annen..

Saygılarımızla

Gülümser & Haldun Keskin

Dogadan Evinize

keskinlergenpa.com

TURKIYE'NIN EVE TESLIM EN DOGAL ALISVERIS SITESI

 

__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder