12 Haziran 2009 Cuma

[Dostluk Girdabi] - Kar :)



 
Bir çift Bahamalar'a tatile gidiyormuş fakat adamın son anda bir isi cikmis ve gidememis. Karisi ise yanliz gitmek zorunda kalmis. Kadin ilk gun barda tek basina sıkılmış bir halde otururken yerel halktan bir zenciyle tanışmış. Guzel ve sicak bir muhabbet falan derken olayin gidisati belli olmuş. Kadin da hos bir fantazi olur dusuncesiyle itiraz etmemiş  ve odasina davet etmiş zenciyi.Kadın zencinin yatak
performansina hayran kalmış.
Bizim zenci de bu guzel Amerikalı bayana bayilmış. Cinsellikte muhtesem bir cift olmuslar. Hic odadan cikmadan devam etmişler. Hem de gunler boyunca. Gunler geçmiş ve kadinin tatili bitmiş. Ertesi gun ucaga binip donecegi gece bir dinlenme sirasinda cok onemli bir sey aklina gelir.
-Yaa der. Pardon ben senin adini sormadim.
-Adin neydi sahi?
Zenci de bu sorudan hic memnun kalmaz.
-Hayir der. Sana adimi soyleyemem. Cok garip ve komik bir ismim var. Boşver. Gülersin.
Kadın
-Hayir lutfen soyle tamam gulmeyecegim der
Zenci
-Hayir hayir gulersin ve ben buna cok sinirlenirim. Soylemek istemiyorum.
-Lutfeennnnnnnnnnn. .. diye ısrar eder kadin
-Söz veriyorum inan gulmeyecegim. Ne kadar komik olursa olsun.
-Pekii der adam. Soyleyeyim o zaman. Benim adim kar.
-Kar mı? der kadın
-Evet kar. Annem babam hayatlarinda bir kez kar gormusler. O da Ingiltere seyahatinde ve hayran olmuslar. Bana da kar adini vermisler demis.
Kadin kahkahalarla gulmeye baslamis. Ve adam da cok sinirlenmis çıldırmış.
-Bak iste gülüyorsun. Ben biliyordum.
-Sana gülmeyeceksin demedim miii? diye hiddetlenmis.
-Hayir yanlis anlama sana gülmüyorum kesinlikle demis kadin.
-Yarin ülkeme dönüyorum. Beni böyle bembeyaz gören herkes soracak.
Bahamalara tatile gittin neden hic bronzlasmadan döndün diye.
-Ben simdi onlara Bahamalarda bir hafta boyunca 25 cm. kar alitndaydim mi diyecegim?..

__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Need traffic?

Drive customers

With search ads

on Yahoo!

They fight

For our freedom

Support their kids

Fund learning

Find helpful tips

for Moderators

on the Yahoo!

Groups team blog.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder