11 Haziran 2009 Perşembe

[Dostluk Girdabi] - FW: itiraflar :))



 
 



 
Yaman çelişki
Annem, babamla ettiği büyük bir kavganın sonunda yatağını ayırdı ve aradan 4 sene geçmesine rağmen bir kere bile babamla birlikte yatmadı. Şimdi, annem babamdan ayrı yattığı halde neden gebelik testi yaptı? Hadi onu anladık diyelim, o zaman ne akla hizmet yatağını ayırdı? Bu büyük bir çelişki değil mi? Utanmasam kendisine soracağım ama, anlayan bana da anlatabilir mi?


Kilo verme sevdası
Yine tatil zamanı geliyor, yine kilo vermem gerektiğini düşünüyorum, yine aynı spor kompleksine yıllık abone oldum ve biliyorum ki yine üç beş kereden fazla gitmeyeceğim. Spor merkezleri en çok benim gibileri seviyordur herhalde.


Has deniz suyu
Sinüzite deniz suyunun iyi geldiğini bahane edip tatil izini koparabilmek için döktüğüm diller, bugün itibariyle babamın Akdeniz'in ünlü plajlarından getirttiği 2,5 litrelik deniz suyunu görmemle bitmiştir. Bu suyla magma ateşi bile yakmaz beni.


Hayat hanımefendisi
İnternet ortamında, bir arkadaşlık sitesinde tanıştığım bir kadın benimle birlikte olmak ve karşılığında kendisine her seferinde maddi destekte bulunmamı talep ettikten sonra, kesinlikle hayat kadını olmadığını ve kendisini yanlış anlamamam gerektiğini belirtti. Sadece sustum... Yanlış anlarım falan, neme lazım!


Motor
"Motorum bozuldu, işe biraz geç kalacağım." dediğimde, hastalandığım için geç kalacağım sonucunu çıkaran kozalak sekreter; Allah seni bildiği gibi yapsın, rezil oldum sayende bütün personele!


Erkek milleti
Kadınların şortla, bikiniyle gezdiği hatta birçoğunun üstsüz güneşlendiği tatil beldesinde; üstümde hafif göğüs dekoltesi olan, ayak bileklerime kadar inen elbisem varken, erkeklerin neden göğüs dekolteme kaçamak bakışlar attığını anlamıyorum, anlayamıyorum.


Kan basıncı
Göğsümdeki kisti aldırmak için hastaneye gittim. Hemşirelerden biri beni bir odaya aldı ve beklememi, az sonra cerrahlardan birinin gelip beni son bir kez daha muayene edeceğini söyledi. Az sonra içeri çok yakışıklı bir adam girdi, muayenesini etti, ameliyatın ne gibi riskler içerdiğini söyledi, nasıl yapılacağını anlattı, gösterdi, hatta üzerimde çizdi ve gitti. Arkasından içeri hemşire girdi ve kan basıncımı ölçmesi gerektiğini söyledi. Sonucu görünce "Hmm yüksek çıktı. Herhalde ameliyat olacaksın diye heyecanlısın." dedi. Diyemedim ki; "Beni yakışıklı bir adamla aynı odada yarı çıplak bıraktın. Adamla neredeyse iç içe oturduk. Nasıl yüksek çıkmasın?"


Ben hayatımda hiç
3 yıl önce çok yakın üniversite arkadaşlarımızla toplanmış, "Ben hayatımda hiç..." oynuyorduk. Hani birinin kadehini kaldırıp hayatında hiç yapmadığı bir şeyi söyleyip, yapanların kadehlerindekini bitirdikleri bir oyun. Tabii ikinci turdan sonra yapılmayan şeyler bel altına inmeye başladı. Sonra içimizden birisi "Ben hayatımda hiç duşta yapmadım." dediğinde, çok uzun zamandan beri tanıdığımız ve bizimle pek fantazi hayatını paylaşmayan bir arkadaşımız önündeki içkisini bitirdi. Sonra herkes ona bakarken, "Ama ne yapayım, ben evliyim ve bir duşumuz var." yorumu hepimizi kırdı geçirdi.


Hasta mısın kızım
Arkadaşlık tekliflerini reddettiğim kıza "Ben birisine çok aşığım." dedim, "Süper... Aşık erkeklere bayılırım, çok romantik olurlar." dedi. Yarabbim yaa!


Yaşasın eşitlik
Yağan aşırı yağmurdan yolda oluşan su birikintisine sen öyle hızlı girer ve beni saçlarımdan ayaklarıma kadar ıslatırsan; yakın mesafedeki kırmızı ışıkta arabana yaklaşıp, camı tıklatıp, açtığın anda elimdeki suyu olduğu gibi başından aşağı dökmemde sakınca görmemelisin. Donmuş bir şekilde yüzüme bakarken, "Şimdi eşit olduk!" dediğimde ne demek istediğimi anlamışsındır umarım.


Ürolog
Üroloji uzmanlığımı tamamlamak üzere olan eşcinsel bir doktorum. Ne zaman polikliniğe yakışıklı bir genç muayene olmaya gelse, heyecandan ölecek gibi oluyorum. Organlarını incelerken ve sorunu belirlerken kafamdan bir sürü düşünce geçiyor. Utana sıkıla polikliniğe gelmelerine bayılıyorum. TUS'a tekrar girip, yeni bir uzmanlık alanı seçmeyi düşünüyorum.


Bir şekilde
Teftiş zamanı okula gelen ve duvar kadar soğuk yüzleriyle bize rehberlik edecek olan müfettişlere içimden gülüyorum. Neden mi? Çünkü ne zaman gerçekten işin içinden çıkmadığımız bir konuyla ilgili soru sorsam, "Öğretmenim, bir şekilde aşacaksınız bunları." cevabını alıyorum. O "bir şekilde"nin tarifini yapan da henüz çıkmadı karşıma nedense!


Yaşlandıkça gençleşmek
Beş yıl önce bana "30'un üzerindesin." derlerdi. Şimdi 30 oldum "25'ten büyük göstermiyorsun." diyorlar. Soyadımı Button olarak değiştirme arzusundayım.


İdare edemem anne
Kuzenimin yeşillikler arasındaki çifliğinde kahvaltı ederken oğluma dönüp "Kuzum yesene yumurtanı, buradaki yiyeceklerin hepsi organik." diyorum. Dumurluk cevapla hepimiz kopuyoruz. " Tavuklar gözümün içine bakarken, onların k.çından çıkmış yumurtayı nasıl yiyeyim anne?!"


Neden
Evlenmeden önce ilişkimiz şimdiye göre çok daha güzeldi. Sürekli birbirimizi özlüyor, birlikte vakit geçirmek için çaba sarfediyorduk. Ama şimdi her şey değişti. Akşam yatağa yattığımızda sadece sarılarak uyuyoruz. Bu da mutlu ediyor beni ama neden evlenmeden önceki gibi olmadığımızı da gerçekten merak ediyorum. Bir imzayla bütün heyecanlar bitiyor mu?


Acıttı
Üniversite yıllarımızda bana deli gibi aşk olan, ayrıldığım sevgilimle, ilk defa geçen gün karşılaştık. Evlenmiş. Havadan sudan konuştuk. Birden durdu ve "Sana teşekkür etmek istiyorum." dedi. Nedenini sordum, "Beni zamanında terkettiğin ve O'nu bulmamı sağladığın için." dedi. Gerçek miydi yoksa yıllar sonra gelen intikam cümlesi mi bilmiyorum. Tek bir şey biliyorum, çok fena acıttı.


Süper babaannem
Alzahmier hastası olan babannem ölen dedemin yemeğe gelip gelmediğini soruyor "Mehmet gelmedi mi hala?" diyerek. Babam cevap veriyor "Ooo, çoktan geldi de gitti bile!" Siz çok yaşayın e mi?


Defolu
Okulumu dondurup, her şeyi bırakıp yurtdışına gittim. 9 aydan fazla dolandım durdum oradan oraya. Ailemin üzüntülerine sırt çevirdim, yanıma gelemesinler diye nereye gittiğimi söylemedim bazen onlara. Sonuçta, ağır bir depresyon dönemi ardından geri döndüm evime. Ailem çok sevindi her şeyin bitmesine ama ben hala onları bu kadar üzmeme rağmen, böylesine mükemmel olmalarına dayanamıyorum. Tek defolu olan benmişim gibi geliyor ve bu da benim için yepyeni bir depresyonun başlangıcı oluyor.


İkinci bahar
Ne yalnız olması, ne hayat arkadaşı bulması, ne de başka bir şey... Sadece ve sadece, sevişmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu hatırlaması için annemin yeniden evlenmesini istiyorum.


Öğrendim
Çocukluğumdan beri akrabadan zarar gelmez diye öğrettiler; en büyük kazığı onlardan yermişiz, öğrendim. Aşk güzeldir hayatına renk gelir dediler; en büyük acıyı aşık olduktan sonra yaşıyormuşsun, öğrendim. İnsanlara zor anlarında elinden geldiğince destek ol, senin zor anlarında da destekçin olur dediler; işleri kalmayınca arkalarına bakmadan çekip gittiklerini öğrendim. Bildiğini kendine saklama dediler; herkese bildiklerimi elimden geldiğince yardımcı olup öğrettim ama beni satarak yükseldiklerini öğrendim. Şimdi size söylüyorum, "Neden insanlara karşı bu kadar gaddarsın, herkesin kötü yanını görüyorsun?" diye sormayın; beni bu hale siz getirdiniz, hiç kusura bakmayın.


Kuru kuru
Arkadaşın babaannesi biz bekar kızlara koca seçimi konusunda tavsiyeler veriyor... "Evleneceğiniz adam beyefendi olsun, gittiği yerde lafını sözünü dinletsin. Sizi insan yerine koysun, hoş tutsun, ezdirmesin. Kıymetinizi bilsin, bir dediğinizi iki etmesin. Düzgün bir işi olsun, cebinde parası olsun. Altında arabası olsun, sizi otobüslerde süründürmesin...." şeklinde devam ederken, arada ufak bir es verir. Eliyle kötü bir evlilik yapmış torununu işaret ederek: "Nah bu salak gibi bir kuru s.k peşine gitmeyin!"


Aldat(a)mayan sevgili
Sevgilimin beni aldattığından şüpheleniyorum ve birkaç soru soruyorum. Durumu anlıyor ve eşsiz savunmasını yapıyor: "Bebeğim, inan seni aldatabilecek kadar bile param yok sayende." Aldatmadığına sevineyim mi yoksa işi garantiye alıp tatil planımdan, çok istediğim kırmızı elbiseden ve bugün gördüğüm yüzükten mi bahsedeyim bilemedim.


Oğluma benziyor
Oğluma yeni doğum yapmıştım ve kayınvalidem sürekli "Aynı oğluma benziyor, aynı oğluma benziyor." deyip durdu. Dayanamadım ve en sonunda "Bu çocuk sütçüden değil ya anne, herhalde oğluna benzeyecek!" dedim. O gün bugündür artık "Anneye de benziyor, hatta aynı annesi!" diyor.


Fark etmez
Uzun zamandır kestiğim ama hiç tanışıklığımız olmayan kızla kafede karşılaşıyoruz. 2 kız 1 erkek olarak karşı masada oturuyorlar. Hafiften kesişiyoruz.Nasıl tanışabiliriz diye düşünüp duruyorum.Yanlarında erkek olunca biraz da hevesim kaçıyor. Ben düşünüp duruken, onlar masadan kalkıyor ve gidiyor. Daha sonra yanlarındaki kız bizim masaya gelip "O da senden hoşlanıyor, elini çabuk tut." diyor. Ben ise bir anlık şaşkınlıktan dolayı erkeğin mi yoksa kızın mı benden hoşlandığını soruyorum. Hala beklemekteyim.


Mükemmel kahvaltı
Mükemmel kahvaltının tanımı; oğluma göre, kızarmış patates ve sosis; kızıma göre, patatesli omlet ve taze sıkılmış portakal suyu; kocama göre, ev yapımı bol mantarlı pizza, taze demli çay, günlük gazeteler eşliğinde. Bana göre ise; benim hazırlamadığım herhangi bir kahvaltı...


Yerim dolmuyor
Sevgili müdürüm, aciliyetten yarım saat önce çıkmak için bile her izin istediğimde "Papatyacığım, izin vereyim vermesine de yerini dolduramıyoruz, her şey birbirine giriyor sonra." diye verdiğin gazları artık bünye kabul etmiyor. Bilgin olsun, şiddetli bir gribe yakalanmak üzereyim; şöyle 10 günlük raporla düzelebilecek...

__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder