30 Mart 2009 Pazartesi

[Dostluk Girdabi] - umutla..




umutla

gün sakin, odam sessiz,
kelimelerse şu an için kifayetsiz.
en sevdiğim yerde olmayı ne çok isterdim..
o güzelim şehrin havasını solumayı,
boğazın muazzam manzarasına doymayı
yada kız kulesinden etrafı süzmeyi.
sonra bulutlara bakmayı,
kuş olup uçmayı belki de.
evet isterdim gökyüzünden yeryüzünü izlemeyi,
orada öylece kalabilmeyi..
belki aşıklar için yağmur olup yağabilmeyi,
tüm gücümle sırılsıklam yapabilmeyi bir sevgiliyi,
bir çiftçiyi mutlu edebilmeyi,
toprağı sevindirebilmeyi,
etrafa misler gibi koku verebilmeyi çok isterdim çok!
bir masumun dudağında gülüş olmayı,
bir ihtiyara gençliğini armağan edebilmeyi,
bir hastaya ise sağlığını geri verebilmeyi isterdim sonra.
yalın ayak koşmak bir aşka,
hissedebilmek duyguların efendisini doya doya
isterdim işte istiyorum da..!
bir o kadar yorgun olduğumu da biliyorum oysa..
btmeli artık bu kovalamaca
bitkinim..
ama bekliyorum hakettiğim mutluluğu umutla..

nurdan özcan / 24.03.07

__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Groups

Dog Zone

Connect w/others

who love dogs.

Weight Management Group

on Yahoo! Groups

Join the challenge

and lose weight.

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Passionate about cars?

Check out the Auto Enthusiast Zone.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder