12 Mayıs 2009 Salı

[Dostluk Girdabi] - FW: itiraflar










Arzu edilecek asker
Bölük komutanının yanına koşarak gelip çakı gibi bir selam verdikten sonra heyecanla "Beni arzu etmişsiniz komutanım" diyen ve yüzbaşının "Seni ne arzu edecem lan!" kükremesiyle magma yollarına düşen Mehmetçik için kocaman bir alkış lütfen...










Besin zinciri
Öğrencilerimle, fen bilgisi dersinde besin zinciri konusunu işledik. İyi anladıklarını görmek için birer örnek oluşturmalarını istedim. Gelen örneklerden biri: “Müfettiş müdürü yer. Müdür öğretmeni yer. Öğretmen öğrenciyi yer.” Anladım ki konuyu mükemmel(!) anlatmışım.














Yemezler
Sevgili kocam bana bulaşık makinesi aldığında, istediğim modelin bu olmadığını söyleyemedim. Sadece "Anne yaşlı kadın, onun makinesi yok. Bunu ona verelim." diyebildim. Kocam annesini düşündüğüme çok sevinmiş olacak ki, kayınvalidemi ziyarete gittiğimizde bunu ona anlatırken duydum. İyi kalpli gelin görümüyle içeri girecektim ki, kayınvalidemin şu cevabıyla kendime geldim: "O buraya geldiğinde bulaşık yıkamamak için yapıyordur!"













Ver coşkuyu
İki senedir maaşıma zam yapmamasına rağmen, her yeni projede, proje sorumluluğunu verdiği bana "Aslansın sen, yaparsın, başaracaksın ben sana güveniyorum." gibi şeyler söyleyerek gaz veren patronuma cevap olarak, "Aslansın sen patron, yaparsın sen, başaracaksın, ben sana güveniyorum, maaşıma zam yapabilirsin." demek istiyorum.













Taksici
Eski bir kız arkadaşımdan gelen mesaj; "Arkadaşlarımla yemek yiyoruz, seni görmek istiyorum. Kahve içerken bize eşlik eder misin? Sonra beni eve bırakırsın ve evine dönersin." Hayır, ömrümün hiçbir evresinde taksicilik yapmadım, yapmayı düşünmedim veya öyle bir idealim de olmadı. Nasıl böyle bir kanıya varıldıysa artık...













Ağız tadıyla hayal kuramadım
Geçen gün iş çıkışı aynen türk filmlerinde olduğu gibi evraklarım saçıldı. İnanılmaz yakışıklı erkek de evraklarımı toplamama yardım etti. Bahardan mıdır, havanın güzelliğinden midir bilmem saliseler içinde aklımdan erotizm kokan romantik düşünceler geçiyordu ki, teşekkür edip saçılan evraklarımı alırken benim yakışıklının "yenmiş" tırnakları ve boyasız ayakkabıları gözüme çarptı. Olmaz ki, bir prens bir anda kurbağaya dönmez ki...







__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

PC-to-PC calls

Call your friends

worldwide - free!

Yahoo! Groups

Stay healthy

and discover other

people who can help.

New web site?

Drive traffic now.

Get your business

on Yahoo! search.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder