30 Kasım 2010 Salı

[Dostluk Girdabi] - OLUMLAMA

 

“İlerlemem gerektiğinde değişmem de gerekiyordu.

Her değişim bir tür ölümdür ve hiç kimse değişmeden duramaz.”

Bütün evren her an yok olur ve sonra yeniden değişerek var olur.

Ben de değişirim. Her an, her soluk alışımda.Hiçbir zaman bir önceki solukta olduğum kişi olmam.

Hayatın akışına uyum sağlayıp onunla birlikte akarken, hep yenilendiğimi ve olgunlaştığımı bilirim.

Hem hep aynı kalırım, hem de hiçbir zaman bir önceki gibi olmam.
 
Her şey beni değiştirmek için vardır.

Ciğerlerime dolan hava, attığım adım, okuduğum kitap beni değiştirir.

Eşim beni değiştirir, çocuğum, arkadaşım ve yabancı sandığım kişiler beni değiştirirler.

 Ay beni değiştirir, güneş beni değiştirir.

Onlar beni değiştirirken, ben de onların değişimine katkıda bulunan milyonlarca etkiden birini yapmış olurum.

 Hepimiz birbirimizi değiştirir ve değişiriz.

Bu ne güzel bir danstır.

Ve ne güzel bir armoni!

Değişerek aynı kalmanın sırrını hissettikçe, boşluğun ve belirsizliğin rüzgârına kendimi bıraktıkça, hayatın
 
beni götürdüğü her anda yeni şeyler bulurum.

 Her köşede bir sürpriz, bir hediye ve bir heyecan beni bekler.

Bu değişim içimi ürperttiğinde ve karanlık boşluğa gözlerimi dikip öylece baktığımda yine de bilirim ki,
 
yolumu aydınlatacak bir ışık çıkacaktır bir yerlerden.

Zamanın akışı beni kendi gerçeğime, zamanın içinde gizli duran gerçeğe götürür.

Değişimi severim ve değişerek olurum her an. Önümü göremediğimde, bastığım yeri bilemediğimde
 
yürürüm yine de, gözlerim karanlığa alışıncaya kadar ilerlerim.
 
Bilirim ki ortalık aydınlandığında ve karanlık dağıldığında, yepyeni bir görüntü bütün berraklığıyla ortaya
 
çıkacaktır.
 
Değişirken sınırlarımı zorlamak ve kendimi esnetmek zorunda olduğumu bilirim. Konfor alanlarımdan dışarı
 
çıkmak beni zorlayabilir.

Ama sürecin sonunda alacağım ödülün, değişim sırasında çekeceğim sıkıntılara değeceğini bilirim.

 

(Alıntıdır.)
 

Herkesin bir sorusu vardır. Sormak istediklerinizi, keskinlergenpa@gmail.com ‘a  yazabilirsiniz.

 

Saygılarımızla

Gülümser & Haldun Keskin

 

 

www.keskinlergenpa.com

TURKIYE'NIN TAS SISTEM SIZMA ZEYTINYAGI SITESI

http://haldunkeskin.flptr.com

TURKIYE'NIN SAĞLIKLI YAŞAM SITESI

 

 

Şu anda her ne olursanız olun ister bir doktor, bir öğretmen, bir avukat, bir hemşire, bir ev hanımı, bir sekreter, ne iş yapacağına karar veremeyen bir emekli, bir mühendis, geliri yetmeyen kamu görevlisi ya da bir oto tamircisi, belki de kriz nedeni ile işini kaybetmiş bir işsiz, belki de kredi kartı borcundan bunalmış bir arkadaşımızsınız.. Sermayesiz, risksiz evden çalışabilmenin daha iyi ve daha kolay bir yolu olabileceğini mutlaka düşünmüşsünüzdür. İşimiz kesinlikle pazarlama işi değildir.

 

 

HER TÜRLÜ EKONOMİK SIKINTI İÇERİSİNDE OLAN, EK GELİR ELDE ETMEK İSTEYEN, BAĞIMSIZ OLARAK ÇALIŞMAK, EKİBİNİ KENDİ KURMAK İSTEYEN, SERMAYESİZ VE İFLAS ETMENİN İSTESENİZ DE MÜMKÜN OLAMAYACAĞI, DİLERSENİZ GEZEREK, EĞLENEREK, ÇALIŞMA ŞEKLİNİZE GÖRE GELİR ELDE EDEBİLECEĞİNİZ, 2010 LU YILLARIN İŞ FIRSATI NETWORK SİSTEMİNDE CİDDİ OLARAK YER ALMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM YAŞADIKLARI ŞEHRİ, KENDİLERİNE ULAŞABİLECEĞİMİZ TELEFON NUMARASINI  EKLEYİP, keskinlergenpa@gmail.com  VEYA FACEBOOK’ DAN BİZE  HEMEN YAZABİLİRLER,  0532 265 89 00 NUMARALI TELEFONUMU ARAYABİLİRLER. BULUNDUĞUNUZ ŞEHRİN LİDERİ OLMAK HER ZAMAN IYIDIR.

 

__._,_.___
Recent Activity:
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder