13 Nisan 2009 Pazartesi

[Dostluk Girdabi] - CAM ARDI ÇOCUĞU...




CAM ARDI ÇOCUĞU...

Cam ardı çocuğuyum ben, tüllerin ardından akan hayatı seyreden. Dünyanın kovalamacasına şahit buğulu uzak gözlerle bazen yaşlı, bazen özlemle bakan. Cam ardı çocuğuyum ben, önümde sarkan sardunyalar gördüğüm tek renk. Açık pencereden ılgıt ılgıt esen rüzgârın kokusunu çekiyorum içime, dışarıda olamamanın hüznü ile.


Bazen bebek dudağından sarkan salyalarla ağlıyorum burnum akarken. Camın ardında, sırça bir köşk gibi geliyor yaşadığım yer, acımasız hayatı içeriden seyrederken. Ama bu zamanlarda bile canımı acıtıyor hayat her halükarda. Bacalardan göğe yükselen dumanların büyüsü ile hayaller kuruyorum soğuk günlerde camın ardından kurtulmak için. Sonuçta hep cam ardı çocuğum işte, yağmurun tanelerinin vurduğu şeffaflığa sığınmış.



Bazen siyah kirle çizgiler oluşmuş duvarla konuşuyorum yalnızlığıma dost. Hayata uzak bakan gözlerim yalnız ıskaladığım zamanların kaçışına el sallıyorum gözlerimdeki yaşlarla. Çiy düşmüş çimenlerin kokusunu çekip çekip içime, çıplak ayakla basmak istiyorum doyasıya, özgürlüğümü yaşarken. Kendimce masallar yazıyorum kahramanı ben olan, sonu hep mutlu biten. Kar yağıyor dışarıda bazen, beyazlığı kör ediyor camın ardından bakan gözlerimi. Kar körü oluyorum beyazlığın dışında, kendi karanlığımda.



Çocuk halimle saçlarım beyazlamış camın ardında, kaçan hayatı seyrederken. Arşınladığım ahşap zeminin tınısı melodim zihnimde çınlayan. Cam ardı çocuğuyum ben, yalnız, hayatı kaçıran an be an. Koca çınarların altında geçirmediğim zamanların hasreti yüklü ruhumda. Kral kelebeklerini görememenin yoksunluğu var çimenlerde koşamadığım anların içinde. Kendi mahpusluğumda, hissetmediğim demir parmaklıklar yerine şeffaf cam var gözlerimin önünde. Uzaklarda uçan kuşların özgürlüğünün hasreti sarmış içimi. Sırtımı dayıyorum bazen beyaz duvara göğü seyrederken, toprağın düşen yağmurla kokusunu özlüyorum yukarıdan baktığım doğaya. Memleketimin güzelliklerine şahit sadece gözlerim içinde olamadığım.



Mevsimler geçiyor yeni bir tan vakti ile daha. Hasret yükünü çeken katarlar var önümde sıralanmış. Ardı ardına çekiyor her birini, ayaklarımıza dolanan dertler gibi, yaşarken bize yapışmış her acı gibi.



Ölmek gibi gerçek, âşık olmak gibi kaçınılmaz, bir kurşunla vurulmak gibi acı…



Cam ardı çocuğuyum ben, akıp giden hayatı yaşayamayan, oraya mahkûm edilmiş, sadece gözleri ile takip edebilen. Düşüp dizini kanatmayı hiç öğrenmemiş bir çocuk. Elma şekerini okul önünden alıp yiyememiş, sevdiği kız için hiç kavga etmemiş bir çocuk. Kitapları başkaları tarafından seçilmiş onları okumak zorunda kalmış, seçimi hep başkaları tarafından yapılmış. Acımasız dünyanın içinde kaybolmuş, cam ardında kalmış bir çocuğum ben.



Rehin unutulmuş camın ardında, yazları kışları bir metre kare alan içinde geçmiş, hayata hep tek bir pencereden bakmak zorunda kalmış, çeşit çeşit ağaçları değil, camın önünde bir sağa bir sola sallanan ağacı görmüş, ona ortak yalnızlığında. Rengârenk çiçeklerin kapladığı tarlalardan uzak, buğdayın hışırtısını duymamış esen rüzgârda bir çift kulakla. Dönen değirmenin çıkardığı sesleri, akan suyun gümbürtüsünü yaşamamış, hiç uçurtma uçurmamış;



Cam ardı çocuğuyum ben, hayatı kaçırmış…



Caner TEK

__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder