28 Nisan 2009 Salı

[Dostluk Girdabi] - FW: itiraf.com'dan alintidir :))



 

 



oksipitale, Kadın , 30 , İstanbul
1 gün 20 saat önce gönderdi.

Bir taşla iki kuş

Yeni doğmuş oğluma, ısrarla babasının demode ismini koymaya çalışan kocamı vazgeçirmek için, o ismin eski sevgilimin adı olduğunu söyledim. Sonuç; artık babasından bile bahsetmiyoruz.

 

dereboyu, Erkek , 41 , Eskişehir
1 gün 20 saat önce gönderdi.

Mart kedileri

Balkondan gelen yüksek sesli kedileri kastederek "Şu kediler kadar olamadık!" diyorum. Karımdan gelen cevap: "Hiç mi başı ağrımaz bunların?"

 

chelik, Erkek , 30 , Samsun
18 saat 37 dakika önce gönderdi.

Rüşvet

Koyun yetiştiriciliği için kredi vereceğim müşteriye "Kaç koyunun var?" diye sorduğumda, "Kontrole geldiğinizde size keseceğim hariç 299." cevabını vermesi, şahsın kredibilitesini bir anda arttırdı. Rüşveti seviyor muyum ne?!

 

egyptkeops, Kadın , 25 , Çorum
 

Tövbe ya

Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce "Benim için de dua et" deyiveriyorum ve babamın cevabıyla dumur oluyorum. "Kendisi nerede derse ne diyeyim?"

 

jartiyerlikedi, Kadın , 23 , İstanbul
 

Gizli kamera

Bazı mağazaların soyunma kabinlerinde kamera olabileceğini öğrendiğimden beri, daha bir seksi soyunup giyinir oldum o kabinlerde. Ee, kısmetin nereden geleceği belli olmaz.

justbetiesto, Erkek , 20 , Ankara
3 gün 15 saat önce gönderdi.

Tıbbi atık

Hastanenin "Tıbbı Atık" bölümünde görevli; turuncu tulumlu, sırtında kocaman tıbbi atık yazan ve oldukça çirkin olan yaşlı adama asansör beklerken: "Ayyy tipe bak valla tam bir tıbbi atık." diyerek laf atan yapay zekalı kişi benim ablam olur. Bunun üzerine ablamın şişman olduğunu görüp, "Yük asansörü öbür tarafta, burada boşuna bekleme." diyerek cevap veren eli öpülesice kişilik ise tıbbi atıktır.

hadi!bea, Kadın , 24 , İzmir
3 gün 17 saat önce gönderdi.

Bıktım

Hocanın odasına flash bellekte ödev teslim etmeye gidilir. Bellek hocaya verilir ve hoca sorar, "Hangi dosyanın içinde?" Offf, dosyanın adını değiştirmeyi nasıl unuturum ya! "Bıktım dosyasının içinde hocam..." Kalır mıyım, geçer miyim?

işyerisahibi, Erkek , 29 , İstanbul
4 gün 1 saat önce gönderdi.

Kaynakçı Osman'ın gözlükleri

2,5 yaşındaki yeğenimin sütyen görünce verdiği tepki: "Aaaa, meme külodu!"

allyce, Kadın , 32 , Ankara
6 gün 1 saat önce gönderdi.

Müthiş pazarlık

Mevsim sonu indirimleri malum... Ben de fırsatı değerlendirip iki ayakkabı beğendim; biri 60, biri 80 TL. Kasada pazarlıkla biraz daha şansımı zorlayayım dedim. Ben "İkisi düz hesap 150 olsun." diyorum, tezgahtar kız "Efendim zaten fazlasıyla indirim yaptık, mümkün değil!" diyor. Israr ediyorum, ısrar ediyor... Allah'tan mağazanın sahibi geldi de bu kepazelik sona erdi ve 140 TL'yi ödeyip çıktım. Hadi tezgahtar sarışındı da, bana ne oluyorsa...

dalginprof, Kadın , 24 , İzmir
6 gün 18 saat önce gönderdi.

Rusça

Rusça kursuna gittiğimi duyan anneannemin evlere şenlik yorumu: "Bu (erkek kardeşimi göstererek) gitse anlarım da sen nataşa olmak için mi gidiyorsun?"

 


__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Give Back

Yahoo! for Good

Get inspired

by a good cause.

Y! Toolbar

Get it Free!

easy 1-click access

to your groups.

Yahoo! Groups

Start a group

in 3 easy steps.

Connect with others.

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder