7 Nisan 2009 Salı

[Dostluk Girdabi] - seni seviyorum




seni seviyorum

seviyorum seni işte!
tüm alem, söylediğimi işite.
dünyada yok senin gibisi biline,
sevgimiz destan olsun herkesin diline.

sensizlik, benim tükenişim,
bensizlikse senin dünyayı terkedişin.
olmaz aramızda lafı bile serzenişin.
sevgimiz, diğer sevgiler için büyük bir değişim.

seni, herşeyden sakınıyorum, kendimden bile
değmesin bir yabancı el tenine
yakarım dünyayı zarar gelirse nefesine
seviyorum seni ölesiye..

hayranım içimi eriten gözlerine,
gönlünden kopup gelen aşk dizelerine,
sarmalayıp deliler gibi sevişine,
bayılıyorum o ruhumu ısıtan gülüşüne.

sen, tattırdın sevgilerin en güzelini,
sen de yaşadım aşkın en tazesini.
sen, milatsın bırak öncesini,
kulağımdan eksik eyleme sıcak sesini.

sen, ne tutku, ne bağımlılıksın bana!
sen, sevgisin, hemde saf olanından ruhuma.
her an bedenen yanımda olmasanda
yüreğin gibi aklında olduğumu bilmek yeter bana..

sevgilerin en hakikisi,
duyguların en şahanesi,
seni çok seviyorum sözcükleriyle
benden armağan olsun sevdiğim sana.

nurdan özcan / 16.02.2007

__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
Recent Activity
Visit Your Group
Check out the

Y! Groups blog

Stay up to speed

on all things Groups!

Yahoo! Groups

Mom Power

Just for moms

Join the discussion

Yahoo! Groups

Auto Enthusiast Zone

Auto Enthusiast Zone

Discover auto groups

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder