19 Kasım 2009 Perşembe

[Dostluk Girdabi] - Erkekler ERKEKLEEEER

 

 

 
 


 

> ADAM : Çorabım nerede?
>
> KADIN : Bilmiyorum, hiç aramadı.
>
> ADAM : Kusura bakma sevgilim, ben çıplak ayakla hiçbir espiriye
> gülemiyorum.
>
> KADIN : O zaman çorabını giy, zira ben espiri yapmaya devam edeceğim.
>
> ADAM : Bulabilsem giyeceğim.
>
> KADIN : O halde çorabını bulunca haber ver
>
> ADAM : Son kez soruyorum, çorabım nerede?
>
> KADIN : Hayatım çorabını rehin almışım gibi davranma. Ne bileyim ben.
> Aynı evde yaşmaya başladığımızdan beri sen hep bu soruyu sorarsın ve
> ben hep aynı yanıtı veririm: Çoraplarının takipçisi değilim.
>
> ADAM : Ama ben değişik bir yanıt alma umudumu umutsuzca sürdürüyorum.
>
> KADIN : Çoraplarını birbirine sokup top yaptıktan sonra evin en ücra
> köşesine atmaktan vazgeçsen daha iyi değil mi?
>
> ADAM : Lütfen şu çorap brifingine bir son verebilir misin ?
>
> KADIN : Bu telaşının sebebi nedir acaba ?
>
> ADAM : Geç kaldım.
>
> KADIN : Nereye?
>
> ADAM : Gitmem gereken yere.
>
> KADIN : Neresi orası?
>
> ADAM : Bilmiyorum.
>
> KADIN : Bilmediğin bir yere nasıl gideceksin ?
>
> ADAM : Tarif üzerine.
>
> KADIN : Gürbüz...
>
> ADAM : Efendim ?
>
> KADIN : Ne oluyor?
>
> ADAM : Yok bişey, çorapsızım ve geç kaldım hepsi bu.
>
> KADIN : Kiminle buluşucaksın ?
>
> ADAM : Bilmiyorum.
>
> KADIN : Bilmediğin bir yerde tanıamdığın birisiyle buluşmaya
> gidiyorsun ?
>
> ADAM : Evet. Ayrıca çorabımın nerede olduğunu bilmiyorum. Bugün
> hiçbişey bilmiyorum.
>
> KADIN : Gürbüzcüüm, sinirlenmeye başlamamın senin için bir sakıncası
> varmı ?
>
> ADAM : Hayır yok, zaten ben de sinirliyim.
>
> KADIN : Nereye gidiyorsun be adam?!
>
> ADAM : Bir okurumla buluşacağım. Beyoğlu'nda bir cafede.
>
> KADIN : Okurunla ha ? Bir tahminde bulunmak istiyorum izninle, bu bir
> KADIN değil mi ?
>
> ADAM : Bilmiyorum.
>
> KADIN : Bir şeyi de bil be ADAM!?
>
> ADAM : Bana ikinci kez "be ADAM" dedin. İstersen üçüncü hakkını
> kullanma!
>
> KADIN : O zaman sen de biraz daha açıklayıcı konuşmaya başla istersen.
> Mesela bu okurunun adı ne ?
>
> ADAM : Nurten.
>
> KADIN : Adı Nurten ama, sen KADIN olup olmadığını bilmiyorsun?
>
> ADAM : Canım sadece isimden bunu anlayamazsın ki. Benim bir arkadaşım
> vardı mesela, ismi Gülten'di.
>
> KADIN : Ve erkekti öyle mi?
>
> ADAM : Hayır, kadındı ama bir sürü erkek adaşının olduğundan söz
> etmişti....
>
> KADIN : Gürbüz sabrımın sınırını merak ediyorsan hemen seni
> aydınlatıyım, tam ordayız. Yani bir adım daha atarsan sınırdışı
> olacaksın haberin olsun! Nerede tanıştınız bu kadınla ?
>
> ADAM : Henüz tanışmadık, tanışmaya gidiyorum işte.
>
> KADIN : İyi de tanışma isteğini bir şekilde belli etmiş olmalı değil
> mi ? Yoksa sen hiç bilmediğin birinin seninle tanışmak istediğini
> nerden bileceksin ?
>
> ADAM : Bu kız ya da erkek, her neyse bana sürekli mail gönderiyordu ve
> hep tanışma isteğini dile getiriyordu, sonunda ben de tamam buluşalım
> dedim... Olay bundan ibaret .
>
> KADIN : .....Güzelll.
>
> ADA M : ..................
>
> KADIN : Bir cafede ha ?
>
> ADAM : Evet.
>
> KADIN : Hoş bir kahve kokusu ... Beyoğlu'nda olduğuna göre,
> entelektüel bir hava... Belki uzaktan duyulan bi pipo aroması...
> Dipten gelen enstrümantal bir etnik müzik... Ve bir yazarla bir okurun
> tadına doyulmaz edebiyat sohbeti.
>
> ADAM : Çok güzel anlattın, bir tek şey dışında çorapsız bir yazarla
> bir okurun sohbeti .
>
> KADIN : Akşam da bir bara gidersiniz herhalde.
>
> ADAM : Saçmalama.
>
> KADIN : Ne var bunda canım? Daha Nurten'in kadın olup olmadığı bile
> belli değil.
>
> ADAM : ... Başka temiz çorap da yok, Allah kahretsin.
>
> KADIN : Canım bu kadar sıkı giyinmene gerek yok zaten. Belki de
> yakında soyunacaksın.
>
> ADAM : Nasıl yani?
>
> KADIN : Nurten kadınsa yani !
>
> ADAM : Biraz abartmıyor musun ?
>
> KADIN : Sevgilim eğer uygun bir bulamazsanız buraya getir, ben anneme
> giderim ne olcak ?
>
> ADAM : Karıcığım ben bir yazarım ve bir okurum benimle şahsen tanışmak
> için yoğun bir çaba harcadı. Ben de sonunda tanışmayı kabul ettim,
> bütün mesele bundan ibaret; lütfen bilimkurgu hikayeleri anlatma.
>
> KADIN : Tabi canım tabi.... O yüzden bir saattir gözünün önündeki
> çorapları görmüyor ve boncuk boncuk terliyosun.
>
> ...............

__._,_.___
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder