3 Haziran 2010 Perşembe

[Dostluk Girdabi] -

 


bütünrumuzlarsahipli, Kadın , 30 , Ankara              
Mucit teyze
Yolda kendi kendine konuşan birini görürseniz, hemen deli damgasını yapıştırmayın sakın. Zira o kişi, eşarbı ile kulağı arasına cep telefonunu sıkıştırmak suretiyle kendi Bluetooth kulaklığını icat etmiş bir yurdum teyzesi olabilir, beni ettiği gibi sizi de mahçup edip dudaklarınızda bir gülümseme bırakabilir. Tecrübe ile sabittir.

eskiöğrenci, Erkek , 32 , İstanbul             
Züğürt tesellisi
Duydumki arkadaşımın aşık olduğu ama bir türlü sevgili olmaya ikna edemediği kız evleniyor. Bu üzücü haberi vermek için aradığımda arkadaşımdan gelen yorum aynen şöyle: "Biliyorum, beni kıskandırmak için yapıyor..."

freeconfession, Kadın , 25 , Bursa             
Yıldırım nikahı
Önce 2011'in yazında evlenecektik, sonra 2011 Ocak olarak değiştirdik. Ardından geç olduğunu düşünüp 2010 Kasım'a çektik, sonra bekleyemeyeceğimizi anlayıp Ağustos'ta karar kıldık ve yarın nikah günü almaya gidiyoruz. Gitmişken yıldırım nikahı yapmaktan korkuyorum.

renklerinhocası, Kadın , 26 , İstanbul         
Yarısı
Orta halli bir restoranda, bitirene kadar iştahla yediğiniz salatanızdan bir karasinek çıkmasından daha beter bir şey varsa; o da yarısı kesilmiş bir karasinektir. Kalan yarısını görmek için kusmanız gerekebilir.

GirlAnachronism, Kadın , 22 , İzmir            
Hiyerarşik ilkyardım
Gittiğim spor salonunda, tombik bir ablamız ilk günden fazla yüklenmiş olacak ki fenalık geçirdi. Tam, "Müsaade edin, ben tıp okuyorum" diyerek müdahele edip ilk yardım girişiminde bulunacakken; "Çekilin, ben sağlıkçıyım." ve "Açılın, ben doktorum." nidaları arasında, haddimi bilip susmaya karar verdim. Okulu bitirip uzmanlığımı aldığımda bakın bakalım kaptırıyor muyum vakayı başkasına! Çok ezik hissettim, çoook!

elmaarmutnar, Kadın , 31 , Bursa               
Şekerin halleri
Tasarruf olsun diye evde bulunan toz şekeri rondodan geçirerek pudra şekeri haline gelmesini sağlayacağım derken, rondonun motorunu yakıp, mekanizmayı çökerten işgüzar ben oluyorum. Bari taksidini halen ödüyor olmasaydım iyiydi, çok koyacak bu bana çook.

she-wolf, Kadın , 24 , İstanbul                
Çok güzel hareketler bunlar
Kahramanımız; hafif zihinsel, daha çok bedensel engelli olan Seyithan'la, bir fizyoterapi seansı sırasında hem konuşup hem de "çek, tut, bırak" diye hareketlerini çalışıyoruz. "Hadi Seyithan, bir besmele çek bakayım." deyince, bizim yakışıklı seans sonuna kadar bizi gülücüklere boğan sorusunu patlatıyor: "O nasıl bir hareketti ki?"

madam-bovary, Kadın , 36 , Ankara              
Namaz vakti
Minik prensesim neredeyse her gün, sabah ezanı okunduğunda ya da okunmasına yakın bir saatte uyanıyor ve haliyle beni de uyandırıyor. Ben mesajı alacağım almasına da, şeytan iletiyi engelliyor.

bujimm, Kadın , 21 , Antalya           
Dalgın
Anneme iyi geceler öpücüğü vermek için yanına gidiyorum, elindeki bardağı alıp suyunu içip bardağı yine eline tutuşturarak geri dönüyorum... Ey aşk, nelere kadirsin!


__._,_.___
Recent Activity:
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Get real-time World Cup coverage on the Yahoo! Toolbar. Download now to win a signed team jersey!

.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder