24 Eylül 2010 Cuma

[Dostluk Girdabi] - Seni Seviyorum [1 Attachment]

 
[Attachment(s) from =?windows-1254?Q?NURDAN_=D6ZCAN?= included below]


Gününüz aydınlık olsun Canlar ve Cana CAN Katanlar:)

Umarım hepiniz iyisinizdir ve her şey yolundadır.

Rafet El Roman'ı ilk tanıdığımız ve çok sevdiğimiz şarkısının yeni versiyonunu paylaşmak istedim bugün sizlerle.

Dilerim benim aldığım o nostaljik tadı sizler de alırsınız;)

Hepinize keyifli bir Cuma günü diliyorum.

Sevgimle kalın, sağlıkla nefes alın!

Nunucan;)


* * *


Seni SADECE Seni

Seni
sadece seni,
seviyorum bunu bil!

Senli sözcükleri,
senli nefesleri,
sen olan beni,
seni
sadece seni,
seviyorum bunu bil!

Sen diye bakan gözleri,
sen diye haykıran dilleri,
senli yüreğimi,
seni
sadece seni,
seviyorum bu bil!

Sen kokan teni,
senle aydınlanan yüzü,
seni varedeni,
seni
sadece seni,
seviyorum bunu bil!


11.02.2008

Nurdan Özcan

__._,_.___

Attachment(s) from =?windows-1254?Q?NURDAN_=D6ZCAN?=

1 of 1 File(s)

Recent Activity:
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder