22 Mart 2010 Pazartesi

[Dostluk Girdabi] - Akşam fıkrası

 

 



 


Parisli Salamon'un işleri
 tersine tersine gidiyormuş . Amerikadaki arkadaşı Mison'a
 mektup yazıp akıl danışmış .

 ' Elinde ne var ne yoksa sat Amerikaya gel ' demiş
 Mison . Salamon neyi varsa satmış .

      Tek oda bir dükkanı varmış ,
 ' Her ihtimale karşı bu kalsın ' demiş.

      Karısı Rebecca'yı '
 Şimdilik' diye Paris'te bırakıp , Amerikanın
 yolunu tutmuş .

     Aylar geçmiş Salamon'dan karısına , nihayet! bir

 mektup gelmiş .

 ' Kuzum Rebecca , Çoktandır yazamadım kusura bakma .
 Benim burda işler çok iyi. Epeyce bir müddet elimdeki
 parayla ihale kovaladım , Sonunda , Kore savaşından kalma
 eski don ihalesine girdim . Tanesini bir dolardan alıp ,
 kısalttırdım , 2 dolara malettim ve tanesini 10 dolardan
 sattım . Buradan kazandığım parayla , bu defa Vietnam
 savaşından kalan eski yatak ihalesine girdim . Eski
 yatakların tanesini 5 dolardan aldım , üzerine yeni yüz
 kaplattım , 10 dolara malettim tanesini 100 dolardan
 sattım. Kuzum Rebecca, durum şimdi çok iyi , dükkani sat
 acele yanıma gel '.

    Rebecca cevap yazmış ...

 ' Kuzum Salomon , Sen orada , binlerce yatak ve
 onbinlerce donla çok para kazandığını yazıyorsun. Ben
 burada bir tek yatakla ve de donsuz olarak senden çok
 kazanıyorum '
.

 





__._,_.___
Recent Activity:
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder