29 Mart 2010 Pazartesi

[Dostluk Girdabi] - İtiraflar :)

 


gül-kurusu, Kadın , 29 , İzmir  16 saat 4 dakika önce gönderdi.        
Teknoloji nesli
Aramızda 10 yaş fark olan sınıf arkadaşıma "Seni anlamakta zorlanıyorum" dedim. "Çok normal. Aramızda sürüm farkı var" dedi. Bari kuşak farkı deseydi...

keklik75, Kadın , 35 , Yurtdışı         17 saat 38 dakika önce gönderdi.       
Torba
Elektirk süpürgesine torba takarken, süpürgenin hortumu torbanın deliğine denk getiremeyeşimi izleyen kocamın yorumu: "Gördün mü deliğe denk getirmek ne zor. Bir de o süpürgenin habire konuştuğunu düşün bakalım!" Sustum, hala susuyorum...

görüncetanırsın, Erkek , 34 , İstanbul  18 saat 25 dakika önce gönderdi.       
Hepimiz topuz
Arada bir buluşup maç yapıyor olabiliriz de, ne demeye bir dolu insan içinde kızın; "Baba bunlar kim?" diye sorduğunda; "Top arkadaşlarım kızım!" diyorsun? Rezil ettin hepimizi be adam!

business_woman_in_love, Kadın , 22 , Ankara     2 gün 2 saat önce gönderdi.    
Algıda seçicilik
Sabah uyanır uyanmaz işe gitmek için hazırlanırken, bir gözü açık bir gözü kapalı halde, bluzumun omzundan görünen sütyen askısını görüp de günaydın bile demeden daha "Bu görünürse ölürsün" dedi ya en tatlı uyku mahmuru haliyle, ben seviyorum bu adamı...

gizemsi, Kadın , 32 , İzmir     2 gün 3 saat önce gönderdi.    
Oşş ve off
Bugün beni uzun süredir görmeyen tam 3 kişi farkı şekillerde de olsa, özetle "Oşşş, fena olmuşsun sen, yakıyorsun." dediler. 2 kişi de "Offf çok kilo almışsın, derhal spora başla." dedi. Evet efendim bildiniz, oşş diyenler erkek, off diyenler kadın. Yok efendim, ben kilo falan vermeyeceğim sanırım.


__._,_.___
Recent Activity:
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder