25 Mart 2010 Perşembe

[Dostluk Girdabi] - Ali Poyrazoğlu'nun,

 

 

 
 

 >     *Ali Poyrazoğlu'nun, güzel bir hikâyesi...***
>
> * *
> "Şunları bir araya toplayayım, bir güzel muhabbet edelim" diye düşündüm.
> Mutfak işinden de anlarım.  Donattım sofrayı...
>
> Bayağı uğraştım.  Hepsinin, ayrı ayrı ne yemekten ne içmekten hoşlandığını
> iyi bilirim. Bayağı da para gitti.  Birinin yediğini öbürü yemez. Ötekinin
> içtiğini beriki içmez.  Dört kişilik sofra kurdum.  Mumları da yaktım.
> Hepsi Erick Satie severdi, hatırladım.  Müziği de ayarladım. Geldiler...
>
>  20 yaşımda ben, 35 yaşımda ben, 40 yaşımda ben ve bugünkü ben, dördümüz...
>
> Yirmi yaşımı, otuz beş yaşımın karşısına oturttum.  Kırk yaşımın karşısına
> da ben geçtim.  Yirmi yaşım, otuz beş yaşımı "tutucu" buldu.  Kırk yaşım
> ikisinin de "salak" olduğunu söyledi.  Yatıştırayım dedim ,"Sen karışma
> moruk" dediler.  Büyük hır çıktı. Komşular alttan üstten duvarlara
> vurdular.  Yirmi yaşım, kırk yaşıma bardak attı. Evin de içine ettiler.
> Bende kabahat.  Ne çağırıyorsun tanımadığın adamları evine!..
>
>
> Ömür dediğin üç gündür, dün geldi geçti; yarın meçhuldür.  O halde, ömür
> dediğin bir gündür, o da bugündür...
>

__._,_.___
Recent Activity:
* Tiyatro, Gezi, Gurme ve Fotograf forumlarini ziyaret ettiniz mi?
http://forum.dostlukgirdabi.com/
* Sevdiklerinize ve dostlariniza eKart gönderin
http://ekart.dostlukgirdabi.com/
* ePosta adresiniz bounce (geri dönme) durumuna dustugunuzde ne yapabilirsiniz? Bakiniz http://www.dostlukgirdabi.com/content/view/11/25/

KURALLARIMIZ
1 - Gunde en fazla 3-4 eposta gönderiniz.
2 - Göndereceginiz eposta boyutunun 500 Kb'i gecmemesine özen gösteriniz..   
3 - Virus, truva icerebilen exe vs. uzantili dosya iceren, ahlak kurallarina uymayan ve reklam amacli gönderiler yayinlanmayacaktir.
4 - Gönderdiginiz epostalarinizda "<<< >>>>" gibi isaretlerin olmamasina özen gösteriniz, veya okunmasini daha rahat hale getiriniz.
5 - G�nderilen iletilerle ilgili sorumluluk gönderene aittir. Elestirilerinizi lutfen gönderene yapiniz.
6 - ePostaniz yayinlanmamissa mutlaka daha önce yayinlanmistir ya da grup duzenine uygun degildir.

Tesekkurler,
Dostluk Girdabi
http://www.DostlukGirdabi.com
.

__,_._,___

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder